Finanční Management

Tento kurz se zabývá teorií a současnou praxí finančního výkaznictví, manažerského a nákladového účetnictví, analýzy a oceňování v organizacích různých velikostí a rozsahů. Rozvíjí také rámec pro využití účetní teorie, praxe a nástrojů při řízení a vedení organizací.

Data Science

Online kurz Data Science, který nabízí LIGS University, je komplexní průpravou pro všechny vaše potřeby v oblasti datové vědy včetně praktického užití datové vědy. 

Tento kurz vás provede všemi důležitými moduly, které potřebujete znát, včetně strojového učení a programovacích jazyků. Učí také důležité koncepty, jako je získávání dat, dolování dat, zpracování dat a analýza dat. 

Tento kurz je navržen s ohledem na současné trendy v oboru a dovednosti potřebné k tomu, aby se z vás stal úspěšný datový vědec. Při zápisu do tohoto kurzu získáte individuální podporu našich instruktorů a výuku založenou na praktických zkušenostech.

Datová věda zahrnuje soubor principů, definic problémů, algoritmů a postupů pro získávání nezjevných a užitečných vzorců z velkých souborů dat. Mnoho prvků datové vědy bylo vyvinuto v příbuzných oborech, jako je strojové učení a dolování dat.

Kurz se zaměří na šíři záběru a stručně představí jednotlivá témata namísto toho, aby se věnoval jednomu tématu do hloubky. Díky tomu budete mít možnost vyzkoušet si a aplikovat základní techniky datové vědy ve své praxi.
 

Plánování IT strategie

Cílem předmětu Plánování IT strategie je seznámit studenty se základními pojmy manažerského plánování v oblasti IT. Studenti získají znalosti o jednotlivých aspektech IT Managementu v daném segmentu, seznámí se s řízením, metodami vyhodnocování i efektivní optimalizací procesu plánování v prostředí IT. Studenti se seznámí se vztahem globální strategie a informační strategie a jednotlivými fázemi procesu formulace a implementace strategie.

Strategické řízení prodeje

Řízení prodeje, které se soustředí na pouhé stanovování cílů, nesplňuje svou funkci. Skutečně profesionální manažer prodeje se při vedení prodejního týmu zaměřuje především na řízení prodejních aktivit a udržení a rozvoj potřebných kompetencí. Klíčovými předpoklady pro strategické a efektivní řízení prodejních aktivit je kromě stanovených cílů určení prodejní strategie a politiky a funkční systém sledování, měření a hodnocení aktivit. Tomu napomáhají vhodně zvolené standardy a klíčové parametry měření výkonnosti prodeje (KPI). Cílem předmětu je seznámit studenty s rolí a funkcí Sales Managementu ve společnosti. Studenti získají informace, jak sestavit a realizovat prodejní plány, řídit prodej a dosahovat stanovené cíle prodeje. Dále se seznámí s prodejními technikami, strategiemi a organizací prodeje. Nedílnou součástí tohoto předmětu je také seznámení se styly vedení prodejních týmů, řízení, vedení a motivace týmu prodejců, koučování, delegování, role a úkoly Sales Managera. Po úspěšném absolvování předmětu budou posluchači schopni sestavit prodejní plán společnosti včetně definice klíčových indikátorů výkonnosti a vhodné metodiky kontroly.

Společenská odpověnost firem

Předmět Společenská odpovědnost firem (CSR – Corporate Social Responsibility) se zabývá definováním podstaty CSR, principy CSR a jejich dopady na ekonomickou výkonnost firem, na zvyšování hodnoty firem a na image značky. Cílem předmětu je ukázat studentům, co všechno mohou podniky v oblasti CSR vykonat, co již dělají, jak vytěžit z těchto aktivit maximum, jak je měřit a reportovat.

Subscribe to