Kamila Tišlerová se pohybuje v prostředí businessu i akademické půdy. Od roku 1998 pracovala jako ředitelka marketingu Ústecké pivovary, a.s., kde se podílela na zavádění nových výrobků a expanzi na domácích i zahraničních trzích. V oblasti FMCG se pohybovala i nadále v různých pozicích spojených s rozvojem businessu a řízení prodejních sil.
Od roku 2008 se věnuje konzultantské a lektorské činnosti. Připravuje a vede i firemní kurzy pro rozvíjení jak odborných znalostí, tak i soft-skills manažerů a zaměstnanců. Využívá personalizovanou formu výuky nebo koučink.
Spolupracuje rovněž se start-upy a akcelerátory, například mentorství pro Inovační centrum Ústeckého kraje.
V univerzitním prostředí se podílí se na rozvoji manažerů v MBA a PhD/DBA programech, pravidelně publikuje vědecké články a účastní se mezinárodních konferencí. Hostovala na několika zahraničních univerzitách ve Velké Británii, Finsku a Číně.
Jejím záměrem a radostí je pomáhat manažerům zvládat jak stávající pozice, tak i se připravovat na výzvy, které na ně v budoucnu teprve čekají.
Motto: „There is no free lunch (žádný oběd není zadarmo)“