Marketingové newslettery, které vám nesmí uniknout | část první
Kvanta informací. Stačí jedno kliknutí a máme vše na dosah. Jak však rozlišit, která informace je pro nás relevantní neztratit se v hlubinách internetu? To už je trochu oříšek. Dnešní příspěvek zaměříme na přehled toho nejlepšího, co nám marketing může nabídnout. Shrneme si top 6 marketingových newsletterů, které by vašemu oku rozhodně neměly uniknout.
Ač se může zdát, že český rybníček marketingu je oproti jiným malý, máme tu mezi sebou skvělé experty na nejrůznější oblasti marketingu. Někteří píší svůj vlastní blog a rozesílají pravidelný seznam novinek, který by si měl každý, kdo se marketingu věnuje přečíst. Pojďme se na společně podívat.
Tento blog a jeho newsletter píše Pavlína Louženská, která určitě nepotřebuje zdlouhavé představování. Pavlína je zakladatelkou komunity #HolkyzMarketingu, certifikovanou lektorkou Google pro Design Thinking, marketingová konzultantka a moderátorka podcastu Trendspotting pro Hospodářské noviny. Její newslettery jsou nápadité a plné zajímavých faktů, které by vás možná na první dobrou nenapadli hledat.
Jejich blog je neskutečně čtivý, najdete tam zajímá témata, která aktuálně hýbou světem marketingu a reklamy. Kromě blogu a NL, pořádají také offline a online eventy, kde se s představiteli, české sekce Contagious můžete potkat.
Všechny novinky z oblasti marketingu, PR a médií naleznete pospolu na jednom místě. Pokud se přihlásíte k jejich newsletteru, přistane vám přehled toho nejdůležitějšího, co se událo, ve vaší emailové schránce každé ráno v 6.00. Jejich Jitřní zpravodaj by vám určitě neměl uniknout.
Newsletter přistane pravidelně ve vaší schránce každé pondělí s dávnou novinek z oblasti PR, marketingu, médií, reklamy, retailu a mnoho dalšího.
Newsletter, který si rádi přečtou jak ženy, tak muži. Jednou měsíčně přistane ve vaší schránce NL s novinkami přímo od #HzM, eventy, workshopy apod. 2x do měsíce posílají také expertní marketingový newsletter, zaměřený vždy na jednu oblast marketingu.
Newsletter který máš šťávu neboli tzv. “Ottoletter,” jednou měsíčně přistane ve vašem emailu dávka originálního contentu, přes články, videa a tipy pro tvorbu textů. Kdo ho píše? Otto Bohuš, copywriter a lektor, který dělá s texty už více jak 14 let.
Doufáme, že přehled využijete, a pozor, jedná se pouze první část. Pokračování si již brzy budete moct přečíst na našem blogu. Stay tuned!